כניסה למערכת

עמוד ראשי > אודות > נגישות באורלן
אודות אורלן

מחשבון מחירי ביטוח - אורלנט

  • דירות
  • מקיף למשאיות
  • חובה
  • צד ג'
  • משרד
  • מחירון לוי יצחק
  • פורמלי מגדל
  • נסיעות לחו"ל
אורלנט ליד אורלנט מקיף

מידע ועידכונים

נרשמת בהצלחה, תודה!
הצטרפו לניוזלטר של אורלן:

א+
א-

נגישות באורלן

אורלן סוכנות לביטוח (1994) בע"מ  - מקבוצת מגדל  -  מייחסת חשיבות רבה למתן שירות שווה לאנשים עם מוגבלות.

חברת אורלן נוקטת בכל האמצעים הנדרשים במטרה להעניק שירות שווה ונגיש לכלל לקוחותיה, תוך עמידה בהוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות והתקנות הנובעות מחוק זה - התאמות הנגישות למבנים, תשתיות וסביבה והתאמות הנגישות לשירות.

הנגשת מבני סוכנות אורלן והשירותים הניתנים לציבור לקוחות כוללים התאמות לצרכי הלקוח ומאפייניו.

בראש מערך פרויקט הנגשת הארגון עומדת קצינת הציות של סוכנות אורלן, גב' אנה קפלון, אשר מונתה כרכזת נגישות של סוכנות אורלן ומשמשת כתובת לכל פנייה בנושא. לכל שאלה או בירור ניתן לפנות באמצעות הדואר לפי הכתובת: רחוב אפעל 6 פתח תקווה 4951106, או באמצעות כתובת המייל שלהלן: ana@orlan.co.il   וגם באמצעות טלפון: 03-6259830

לנוחיותך להלן הסדרי הנגישות הקיימים נכון ליום 1.3.2017 :

          

           משרדי אורלן ברחוב אפעל 6 פתח תקווה קומה 3 קיימת מעלית נגישה

            חניה נגישה לאדם עם מוגבלות - חניה נגישה לאדם עם מוגבלות תותר לרכב בעל תג נכה.

            מיקום החניה רחוב אפעל 6 פתח תקווה מפלס כניסה לחניון הבניין

            רצף גישה - קיים רצף גישה מהחניון דרך כניסה צדדית לבניין

            עמדות שירות - הוכשרו עמדות שירות נגישות המותאמות לאנשים עם מוגבלות.

            אמצעי עזר לשמיעה - הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.

            סיוע במילוי טפסים - במקרה הצורך נציגי השירות מספקים סיוע במילוי טפסים.

            אזורי המתנה - הותאמו אזורי המתנה נגישים.

            חיות שירות - לאדם עם מוגבלות בראיה מותר להיכנס למשרדי החברה מלווה בחיית שירות.

            מתן שירות פרונטלי ללא המתנה בתור - אדם עם מוגבלות זכאי לעשות שימוש בהטבה זו בכפוף להצגת

            תעודת נכה בתוקף הכוללת "פטור מתור".

במידה ולקוח עם מגבלה נדרש להתאמות נוספות או אחרות, ניתן לפנות לגב' אנה קפלון במייל – ana@orlan.co.il  , תוך פירוט הבקשה המתאימה ואנו נעשה את מירב המאמצים לספק מענה הולם.

לנוחיותך, להלן מגוון ערוצי התקשרות בהם נעמוד לרשותך ונעניק לך שירות:

אתר האינטרנט של החברה: www.orlan.co.il
זמין לרשותך 24 שעות ביממה. באפשרותך לקבל מידע כללי, להוריד טפסים, לבצע פעולות שונות, ולפנות ישירות לגורם המטפל באמצעי התקשורת המפורטים בטבלת צוות העובדים באתר

דף פייסבוק: facebook.com/orlan
עמוד הפייסבוק של אורלן מאפשר לך להתעדכן, להיחשף לתכנים שימושיים ומסייעים בהבנת הצרכים והפתרונות,

ובכלל – להיות עמנו בקשר שוטף.

מרכז השירות של החברה

          מענה טלפוני - במספר 03-6259888 בימים א', ב', ג', ד', ה' בין שעות 08:00 עד 17:00 
          באמצעות פקס' - במספר 03-6259889, בכל שעות היום.
          בדוא"ל - orlan@orlan.co.il, בכל שעות היום.
          בדואר - משלוח מכתבים לכתובת: אפעל 6, פתח תקווה 4951106 

מסירת מידע בפורמטים נגישים :

סוכנות אורלן מעמידה לרשות לקוחות עם מוגבלות את האפשרות לקבל מידע הנמסר בשם הסוכנות, באמצעות פורמטים נגישים.

הפורמטים הנגישים הנם: כתב ברייל, דף מודפס מוגדל, דפוס או כתב יד, קובץ קול, קובץ pdf מותאם לתכנת קריאה ופישוט לשוני על גבי דף מודפס.

במידה ויתבקש סוג פורמט נגיש אחר- מרכז שירות הלקוחות יבחן אפשרות זו לשביעות רצון הלקוח.

מסירת המידע בפורמט נגיש תתבצע ללא עלות ולבקשת לקוח עם מגבלה. לטופס בקשה

לצורך קבלת השירות ניתן לפנות ישירות לגב' אנה קפלון במייל – ana@orlan.co.il  עם פירוט הבקשה ואנו נעביר את הנדרש בהתאם.

הסדרי נגישות בהתהוות :

אתר סוכנות אורלן מונגש לפי הקריטריונים הנדרשים בחוק.

שותפים עיסקיים