כניסה למערכת

עמוד ראשי > אודות > אמנת השירות
אודות אורלן

מחשבון מחירי ביטוח - אורלנט

  • דירות
  • מקיף למשאיות
  • חובה
  • צד ג'
  • משרד
  • מחירון לוי יצחק
  • פורמלי מגדל
  • נסיעות לחו"ל
אורלנט ליד אורלנט מקיף

מידע ועידכונים

נרשמת בהצלחה, תודה!
הצטרפו לניוזלטר של אורלן:

א+
א-

אמנת השירות - אורלן סוכנות לביטוח (1994) בע"מ


אמנת השירות

אמנת השירות של אורלן סוכנות לביטוח מעגנת את מגוון השירותים שקבוצת אורלן מספקת ללקוחותיה.

האמנה כוללת את עקרונות היסוד לשירות איכותי, אמות מידה מעשיות להשגת רמת שירות איכותית וכן הבהרות לגבי זמני טיפול בפניות הלקוחות אליה ושמירה על רמה גבוהה של שירות ללקוח.

אנו, העובדים והמנהלים באורלן סוכנות לביטוח (1994) בע"מ, סוכנות לשיווק ביטוח כללי ושיווק פנסיוני על פי רישיון סוכן ביטוח תאגיד בענף הביטוח כללי וביטוח פנסיוני מספר 511927808, רואים במתן שירות איכותי ערך עליון ומחוייבים ליצירת ערך ללקוחותינו ולניהול הקשר עמם לאורך זמן על בסיס של אמון מלא.

אנו מתחייבים להעניק לכל לקוח שירות אישי ואיכותי המושתת על הגינות, אחריות, מקצועיות, כבוד ואכפתיות, זמינות ויעילות.

  • שירות אישי
    אנו מודעים לכך שלכל לקוח צרכים ייחודיים לו. אי לכך נעשה כל מאמץ להקשיב, לזהות ולהבין את צרכיך ולהעניק לך שירות בהתאם לבקשתך, תוך התאמה מירבית לצרכיך ושימת דגש על הדברים החשובים לך.

  • הגינות
    אנו רואים בהגינות ערך עסקי ופועלים מתוך הערכה רבה וכבוד לצרכיך, ומתחייבים לנהוג ביושרה ובהגינות כלפיך.

  • אחריות ומקצועיות
    אנו מאמינים כי בעולם הביטוח מקצועיות ואחריות הינם ערכים הכרחיים. לפיכך, אנו מעסיקים מומחים בתחום ומשקיעים מאשבים רבים בהכשרתם, כך שיעניקו שירות מקיף כולל ואיכותי בעבור כל צרכיך, החל ממועד ההתקשרות ועד למימוש זכויותיך.
  • כבוד ואכפתיות
    אנו פועלים מתוך הערכה רבה וכבוד לצרכיך ומתחייבים לשמור על פרטיות המידע הקיים ברשותינו, באמצעות שימוש בתשתית טכנולוגיות מתקדמת והטמעת נהלים קפדדניים.
  • זמינות ומועילות
    אנו מבינים כי בפנייתך אלינו יש למרכיב הזמן חשיבות רבה. נעשה כל מאמץ בכדי להיות זמינים לקבל את פנייתך ובכדי לספק לך מענה מקיף, מועיל ומקצועי בזמן סביר, תוך מתן תשובות בהירות ומנומקות.


ערוצי התקשורת העומדים לרשותך

לנוחיותך, להלן מגוון ערוצי התקשורות בהם נעמוד לרשותך ונעניק לך שירות:

  • אתר האינטרנט של החברה: www.orlan.co.il
    זמין לרשותך 24 שעות ביממה. באפשרותך לקבל מידע כללי, להוריד טפסים, לבצע פעולות שונות, ולפנות ישירות לגורם המטפל באמצעי התקשורת המפורטים בטבלת צוות העובדים באתר

  • דף פייסבוק: facebook.com/orlan
    עמוד הפייסבוק של אורלן מאפשר לך להתעדכן, להיחשף לתכנים שימושיים ומסייעים בהבנת הצרכים והפתרונות, ובכלל – להיות עימנו בקשר שוטף.

  • מרכז השירות של החברה

          מענה טלפוני - במספר 03-6259888 בימים א', ב', ג', ד', ה' בין שעות 08:00 עד 17:00 
          באמצעות פקס' - במספר 03-6259889, בכל שעות היום.
          בדוא"ל - orlan@orlan.co.il, בכל שעות היום.
          בדוארמשלוח מכתבים לכתובת: אפעל 6, פתח תקווה 4951106    

 

זמני תגובה לפניות

אנו מתחייבים למענה יעיל ובזמן סביר בין היתר בכל העניינים הבאים:

  • מענה ראשוני למבוטח
  • קיום פגישה
  • שליחת מסמך הנמצא ברשותינו או ברשות היצרנים
  • מענה לתביעות

מתוך רצון להמשיך ולשפר את השירות הניתן ללקוחותינו, נודה לך אם תשתף אותנו בחוויית השירות לה זכית. במקרה שחוויית השירות לא תאמה את ציפיותיך תוכל לפנות לממונה על פניות הציבור ואחראית שירות לקוחות גב' אתי ברונשטיין בדוא"ל: eti@orlan.co.il

אנו באורלן סוכנות לביטוח (1994) בע"מ נמשיך לעשות את מירב המאמצים לשיפור מתמיד בחוויית השירות שלך, לצד מתן מענה מקצועי ואיכותי לצרכיך.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת!

אורלן סוכנות לביטוח (1994) בע"מ

שותפים עיסקיים