אף אחד לא רוצה להפעיל את הביטוח, אבל כאשר יש צורך בכך אז מגיע המבחן של סוכן הביטוח בו הוא נדרש לתבוע ולקבל עבור הלקוח את הפיצוי המקסימלי עבור הנזק שנגרם ללקוח. כמובן שעל סוכן הביטוח להבטיח מלכתחילה שפוליסת הביטוח מתאימה ומכסה את הלקוח באופן הטוב והמתאים ביותר לצרכיו.
מקצועיות, איכות, ושירות הסוכן והסוכנות נמדדים בעיקר, בהתאמת הפוליסה וכיסוייה לכלל צרכי הלקוח מחד, ובמקרה של נזק - באופן הטיפול בתביעת הלקוח מאידך ובשתי מילים "שירות לקוחות".
לאופן הטיפול בתביעות ע"י הסוכן יש חשיבות רבה בעיני הלקוח. אופן הטיפול ישפיע באופן ישיר על נאמנות הלקוחות ו/או הרחבת פעילותו של הלקוח אצל הסוכן. טיפול מקצועי ויעיל יבטיח שהלקוח יקבל פיצוי מלא בהתאם לתנאי הפוליסה, יפחית את זמן ההמתנה עד לקבלת הפיצוי, ויבטיח את שביעות רצונו של הלקוח.
מחלקת התביעות באורלן סוכנות לביטוח (1994) בע"מ מנוהלת במקצועיות על ידי אחת מהעובדות הותיקות בתחום, טובי דבש, בעלת ניסיון של מעל ל- 30 שנה בתחום הטיפול בתביעות. עם כזה רקורד למחלקת התביעות של אורלן מספר יתרונות ברורים:
חברת ביטוח |
מוקד תביעות |
מוקד צנרת |
הפניקס |
*5070 |
*5070 |
מגדל |
076-8866492 |
076-8865055 |
מנורה |
*2000 |
*9042 |
כלל |
*6564 |
*6564 |
איילון |
*6679 |
*6679 |
הכשרה |
*3453 |
*3453 |
שלמה |
*3739 |
*3739 |
שומרה |
03-9258000 |
03-9258012 |
הראל |
03-9294000 |
03-9294000 |
שירותי דרך וגרירה:
שגריר: 8888*
דרכים: 2008*
פמי: 03-9535656