עמוד ראשי > שירותים לסוכן הביטוח > שיווק דיגיטלי
ארגז הכלים של אורלן לסוכן הביטוח העצמאי

מחשבון מחירי ביטוח - אורלנט

  • דירות
  • מקיף למשאיות
  • רכב
  • סיכונים
  • משרד
  • מחירון לוי יצחק
אורלנט ליד אורלנט מקיף

מידע ועידכונים

נרשמת בהצלחה, תודה!
הצטרפו לניוזלטר של אורלן:

א+
א-

כלים דיגיטליים לשימוש הסוכנים

 

פרסונליזציה בשיווק הדיגיטלי ללקוחות

 

שימוש בכתב ותמונות להעברת סיפורים ומסרים התחיל כבר לפני אלפי שנים. בהתחלה הקהל היה קרוב וסופר מטורגט, כי כולם חיו במערות ובחברות שיבטיות עם אינטרסים ותחומי עניין משותפים. בעולם בו אנחנו חיים כיום אנחנו מופצצים מידי יום בעשרות מסרים ויש שיגידו אולי מאות ואלפים. אנחנו כבעלי עסקים משווקים ללקוחות או בעצמנו או באמצעות אנשי מקצוע מתחום השיווק והמטרה היא אחת –  להגיע לקהל יעד כמה שיותר רלוונטי ולייצר בולטות מתמשכת בסביבה תחרותית.

לא פשוט כשיש פלטפורמות שאוספות המון מידע וצריך לזקק אותו למסרים שיתנו ללקוחות את התחושה של ערך מוסף והזדהות, שבסופו של דבר כך אנחנו מקווים יובילו לרכישה ולנאמנות.

אחד הכלים שקיימים במרחב הדיגיטלי שבעזרתו אנחנו מעבירים מסרים והפך כבר לכמעט מובן מאליו הוא הדואר האלקטרוני. אם לפני 30 שנה היינו שולחים גלויות מטיול בחו"ל היום אנחנו יכולים לשלוח תמונות ולכתוב מכתבים ארוכים בדואר האלקטרוני וכמובן באפליקציות מגוונות שמותקנות בכל סמארטפון.

גם עסקים ומותגים גילו בעשור-שניים האחרונים את קלות השימוש במייל כאמצעי לשיווק והעברת מסרים והתחילו לעשות בו שימוש נרחב, כדי להגיע ללקוחותיהם בצורה אישית ומדוייקת ולא רק להעביר מסרים, אלא גם לייצר פילוח קהלים בהתאם לפרמטרים שונים.

היום כמעט כל עסק שמכבד את עצמו מתחזק רשימת תפוצה של לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים ובעלויות מזעריות מייצר ערך ללקוחותיו ומגדיל הכנסות.

נשמע קל נכון ?

כשכמעט כולם עושים את זה והצרכן המודרני שמחזיק בסמארטפון ושואב ממנו מידע על כל דבר מופגז במסרים שונים ומשונים מכל הכיוונים המשימה של שיווק במייל נעשית מורכבת.

לפי מחקרים שנעשו בתחום אחד הטיפים החשובים שעוזרים לשפר את אחוזי הפתיחה של מיילים הוא פניה אישית (פרסונליזציה) ללקוחות שיש לנו פרט כמו שם אישי שלהם.

כאשר אנחנו הופכים את הפניה לאישית אנחנו מראים ללקוחות שאנחנו מציעים להם ערך או תוכן או מוצר מותאמים אישית ומעוררים אצלם תחושת יודיות ולא תחושה של מייל כללי שנשלח בתבנית מסויימת לרשימה של אלפי אנשים אנונימיים. ניתן להשתמש בכלי האימייל מרקטינג (שיווק במייל) בצורה חכמה וליצור מהלכים מורכבים ומתוחכמים של מסע לקוח.

מקרה כזה ששלחנו הודעות במקום במייל במסרונים (סמס) עם אותו עיקרון של פניה אישית ללקוחות שאת פרטיהם קיבלנו מאחד הסוכנים איתם אנחנו עובדים וניסוח מסר קצר וקולע הביא לתוצאות של כ-30% פתיחה ו-10% אחוזי המרה בהתאם למטרה שהצבנו לעצמנו כיעד (הרשמה לקבלת דיוור בווטצאפ).

שותפים עיסקיים